Integrisano rešenje za uspešno poslovanje

ewaerp je poslovno-informaciono rešenje koje povezuje sve segmente Vašeg poslovanja u jedan jedinstven integrisan sistem.

Ključni benefiti ewaerp-a:

  • Omogućava evidenciju poslovanja u realnom vremenu i mestu
  • Standardizuje procese i time povećava produktivnost zaposlenih
  • Unapređuje saradnju između različitih sektora u kompaniji
  • Eliminiše potrebu za višestrukim unosom podataka
  • Zaposlenima pruža sve potrebne podatke na jednom mestu
  • Menadžmentu pruža moćan alat za donošenje odluka

Modul Nabavka omogućava efikasno upravljanje porudžbinama, ulaznim kalkulacijama, carinskim i svim zavisnim troškovima nabavke. Uz korišćenje kvalitetnih izveštaja o stanju i dostupnosti zaliha, minimiziran je rizik od nagomilavanja zaliha i neracionalnog trošenja resursa.

  • Poručivanje robe
  • Praćenje realizacije ugovora
  • Zaprimanje robe
  • Povrat dobavljaču
  • Carinske tarife
  • Evidencija cena i rabata dobavljača
  • Kalkulacija nabavne cene
  • Nabavni cenovnici
  • Carinski i zavisni troškovi
  • Evidencija manjka i viška kod prijema
  • Knjižna odobrenja
  • Izveštaji po potrebi korisnika
  • Grupne akcije nad dokumentima (knjiženje, rasknjižavanje, štampanje)
  • Sistem atributa dokumenata (napomene, dodatne informacije i slično)

Modul Magacinskog poslovanja obuhvata prijemnice, otpremnice, zapisnike, liste za pakovanje i sva ostala dokumenta koja se podrazumevaju u svakodnevnim aktivnostima korisnika u magacinu.

  • Neograničeni broj magacina
  • Vanbilansna evidencija
  • Popis (manjak/višak)
  • Tovarni list
  • Evidencija neisporučene robe
  • Linije distribucije
  • Adrese isporuke
  • Težina i zapremina robe
  • Evidencija vozila i vozača
  • Lager liste
  • Zalihe po šaržama
  • Reversi
  • Prešifriranje
  • Min i Max zalihe
  • Manipulacija zalihama
  • Preračun PNC (prosečna nab. cena)
  • Kartica količina nabavke i prodaje
  • Grupne akcije nad dokumentima (knjiženje, rasknjižavanje, štampanje, e-mail)
  • Sistem atributa dokumenata (napomene, dodatne informacije i slično)

Modul Proizvodnja obezbeđuje podršku celom proizvodnom ciklusu, kako za proizvodnju gotovih proizvoda, tako i za poluproizvode. Unosom sastavnica definišu se svi materijalni i nematerijalni troškovi proizvoda, a omogućen je unos više sastavnica za jedan proizvod.

  • Radni nalozi
  • Sastavnice/Više sastavnica za proizvod/Kopiranje sastavnica
  • Operacije
  • Radne liste
  • Obračun škarta
  • Povrat materijala
  • Poluproizvodi
  • Kalkulacija cene koštanja proizvoda
  • Evidencija po planskoj ceni ili po realnom utrošku (PNC)
  • Proizvodnja na osnovu porudžbenica
  • Izveštaji za Proizvodnju
  • Grupne akcije nad dokumentima (knjiženje, rasknjižavanje, štampanje)
  • Sistem atributa dokumenata (napomene, dodatne informacije i slično)

Prodaja je logistički modul koji podržava veleprodajne procese u prometu robe počevši od ponuda, rezervacija, preko isporuke i fakturisanja, do naplate potraživanja od kupca za robu. U integraciji sa ostalim logističkim modulima i računovodstvom obezbeđuje podršku procesima planiranja i realizacije prodaje robe i usluga kupcima. Za potrebe izvoza, omogućena je evidencija u dve valute, kao i višejezični obrasci za štampu.

  • Ponude
  • Veleprodajni računi za robu i usluge
  • Blokada po kreditnom limitu
  • Blokada po valuti
  • Slanje dokumenata E-poštom
  • Adrese isporuke
  • Rabatna politika
  • Prodajni cenovnici
  • Povlašćene cene
  • Brz pregled stanja kupca
  • Valutna klauzula
  • Kombinovanje robe i usluga
  • Diskontna maloprodaja
  • POS maloprodaja
  • Fiskalizacija
  • Knjižna odobrenja/zaduženja
  • Izveštaji po potrebi korisnika
  • Integracija sa E-commerce
  • Grupne akcije nad dokumentima (knjiženje, rasknjižavanje, štampanje, e-mail)
  • Sistem atributa dokumenata (napomene, dodatne informacije i slično)

Uvođenjem obaveze od strane države, da privredni subjekti moraju registrovati dokumente po kojima se plaća PDV, razvijena je integracija sa SEF aplikacijom radi automatizacije razmene informacija i brži rad korisnika.

Modul omogućava automatsko slanje izlaznih dokumenata (račun, knjižno odobrenje) u SEF, u zahtevanom XML formatu. Za sve izlazne dokumente se prati status i za sve situacije neuspešnog slanja u SEF, može se manuelno ponovo generisati XML i poslati u SEF, ili manuelno promeniti status razmene. Izgenerisani XML-ovi se mogu i naknado preuzimati iz EWAERP-a.

Pored izlaznih dokumenata, obezbeđeno je preuzimanje ulaznih dokumenata radi kontrole i mogućnosti za prihvatanje ili odbijanje koje se automatski prosleđuje u SEF. I za ulazne dokumente se prati status razmene, tako da korisnik uvek ima pravi status dokumenata i može da pravovremeno reaguje.

    Izlazni dokumenti:

  • Automatsko slanje dokumenta u SEF
  • Kontrola poruka primljenih iz SEF-a
  • Manuelno pokretanje slanja ispravnog dokumenta (u slučaju da automatski prenos nije prošao) u SEF
  • Preuzimanje promena statusa poslatog dokumenta
  • Praćenje promena statusa dokumenta radi pravovremenog odlučivanja
  • Automatsko prosleđivanje statusa prilikom storniranja
  • Čuvanje poslatih dokumenata
  • Ulazni dokumenti:

  • Svakodnevno automatsko preuzimanje dokumenata iz SEF-a
  • Manuelno pokretanje preuzimanja pojedinačnog dokumenta
  • Preuzimanje promena statusa primljenog dokumenta
  • Čuvanje preuzetih dokumenata
  • Povezivanje preuzetog dokumenta sa ulaznim dokumentom iz ERPa (npr. Prijemnicom)
  • Praćenje promena statusa dokumenta radi pravovremenog odlučivanja
  • Prihvatanje dokumenta
  • Odbijanje dokumenta

Modul Finansije u potpunosti zadovoljava računovodstvene standarde i lokalizovan je u skladu sa zakonodavstvom Republike Srbije. Integrisan sa robnim poslovanjem, omogućava brzo i lako knjiženje svih poslovnih promena. Obuhvata sve poreske obrasce, kao i širok spektar pratećih funkcionalnosti i izveštaja.

  • Kontni okvir i plan
  • Upravljanje analitikama
  • Ručni i automatski nalozi
  • Import XML izvoda
  • Kartice
  • Glavna knjiga
  • Dnevnik knjiženja
  • Bilansi
  • Izvodi otvorenih stavki
  • Obračun kursnih razlika
  • Panel za knjiženje
  • Kursne liste
  • Preuzimanje kursne liste sa NBS
  • Kompenzacije
  • PDV knjige i prijava
  • Blagajna
  • Import matičnih podataka sa NBS
  • Zatvaranje poslovne godine
  • Osnovna sredstva
  • Izveštaji po potrebi korisnika

Modul Servis pruža detaljnu evidenciju servisiranja artikala kao i mogućnost održavanja zaliha servisa na optimalnom nivou. Pored servisnih naloga, uključena je komplentna dokumentacija koja jedan servis čini zaokruženom celinom na radost servisera i kupaca.

  • Servisni radni nalog
  • Reklamacioni zapisnici
  • Servis u garantnom i vangarantnom roku
  • Manipulacija otpadom
  • Servisne usluge
  • Radne liste
  • Fakturisanje usluga i delova
  • Fiskalizacija servisnih računa
  • Grupne akcije nad dokumentima (knjiženje, rasknjižavanje, štampanje)
  • Sistem atributa dokumenata (napomene, dodatne informacije i slično)

Modul Kadrovska evidencija i Obračun zarada daje preglednu i potpunu evidenciju o zaposlenima, uključujući osnovne podake o zaposlenima, njihovim kvalifikacijama, odsustvima, obustavama. Uneti podaci su osnova za obračun zarada. Nakon obračuna zarada omogućeno je automatsko proknjižavanje zarada i kreiranje xml izveštaja za isplatu zarada koji se koristi za E-banking i xml izveštaja PPP-PD za elektronsku prijavu zarada u Poresku upravu. Obračun zarada obuhvata osnovni obračun zarada i naknada zarada iz ugovora o radu i ugovora van radnog odnosa, obračun naknada troškova zarada (prevoz, službeni put).

  • Organizaciona stuktura
  • Krediti i obustave
  • Evidencija odsustva
  • Obračun neto i bruto zarada
  • Obračun ostalih naknada
  • Obračun troškova zaposlenih
  • Radno angažovanje
  • Ugovori
  • Poreske olakšice
  • Propisani obrasci iz obračuna
  • Izveštaji prema potrebama korisnika
  • Automatski platni nalozi
  • Automatsko knjiženje

Funkcionalnost naprednih poslovnih analiza omogućava brz, lak i višedimenzionalan uvid u sve segmente poslovanja kombinujući istorijske podatke sa operativnim podacima. Korisnik ima slobodu da, u okviru predefinisanih OLAP struktura podataka koje se odnose na celokupno poslovanje, samostalno definiše preglede u skladu sa svojim željama i potrebama.

  • OLAP kocke
  • Grafički prikazi
  • Generisanje dokumenata iz izveštaja
  • Dostupni formati PDF i Excel
  • Konsolidovani izveštaji
  • Slanje izveštaja E-poštom
  • Tabelarni izveštaji
  • Izveštaji po zahtevu korisnika
  • Ukrštanje podataka iz više baza